if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات"; if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید"; if ( intCount==1) strResult="یک نظر"; if ( intCount>1) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

***کتاب های فانتزی ***

هر کتاب تخیلی که بخوای

من دوباره برگشتم، این دفعه با نماد گم شده!


خب از اسم پست پیداست :

 

 

 

نماد گم شده دن براون

 

 

 

سومین کتاب از سری رابرت لنگدان ،سریع میریم به اصل مطلب...

 

 

سریع برو ادامه ی مطلب

 

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:دن براون,کتاب سوم,نماد گذشته,artmis,راز داوینچی, ] [ 22:9 ] [ Artmis ] [ ]
ادامه ی پست کتاب های دن براون

در این پست میخوام کتاب اول سری رابرت لنگدان،یعنی فرشتگان و شیاطین رو معرفی کنم .منتها چون  راز داوینچی مشهور تر و پرفروشتر از کتاب اول این سری بود ،اولین پست از کتاب های دن براون ،راز داوینچی بود.

شیاطین و فرشتگان (به انگلیسی: Angels and Demons)‏ نخستین رمان پرفروش دن براون است. ماجراهای این کتاب قبل از رمان رمز داوینچی رخ می‌دهد و در آن رابرت لانگدون، استاد نمادشناسی دانشگاه هاروارد، با همراهی دانشمندی زیبا و مرموز به نام «ویتوریا وترا»، در مورد ارتباط قتل یک فیزیکدان در سرن با یک گروه باستانی به نام اشراقیون و رابطه آنها با واتیکان تحقیق می‌کند که منجر به دفع یک توطئه توسط اشراقیون می‌شود که در نظردارند تا واتیکان را به هنگام جلسهٔ انتخاب پاپ منفجر کنند. آن دو به کشفی نامعقول و ترسناک درون دخمه‌های مهر و موم شده، مقبره‌های خطرناک، کلیساهای متروک و اسرارآمیزترین سرداب روی زمین زدند: پناهگاه فراموش شده اشراقیون.

با خواندن این رمان خواننده متوجه می‌شود که ارتباط مرموز و وحشتناکی بین واتیکان و محافل سیاسی و حتی علمی سطح بالا در آمریکا و اروپا وجود دارد . ارتباطی تاریخی که شاید بتوان بسیاری از اتفاقات سیاسی و نظامی و حتی تروریستی را به آن ربط داد.

بیشتر راجع بهش توضیح نمیدم تا خودتون بخونیدش.راستی فیلمش هم خیلی قشنگه...این فیلم رو به عنوان یک پیشنهاد از من قبول کنید .با بازی تام  هنکس  که در واقع رابرت لنگدان حساب میشه.این هم از

 

لینک دانلود کتاب

 

منتظر کتاب بعدی نماد گمشده باشید.

 

با تکیه به نظرات شما ؛به زودی

 

عکس هایی از  فیلم

فرشتگان و

 

شیاطین

 

 

 

به ادامه ی مطلب رجوع کنید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 22 تير 1392برچسب:دن براون,کتاب دوم,فرشتگان و شیاطین ,artmis, ] [ 22:33 ] [ Artmis ] [ ]
تنبیه

خب خب خب .....مرددمرددمردد

 

آرتمیس جان میدونی که مدیر وبلاگ منم 

 

 

ایندفعه از سر تقصیراتت می گذرم و میذارم این پست خنده دار رو بذاری 

 

 

ولی اگه یک بار دیگه پست غیر کتابی بذاری......

 

از جمع نویسندگان وبلاگ  حذف میشی

 

 

شوخی هم ندارم

 

 

به پرسپولیس هم توهین نکن

 

 

بععععععععععله

 

مدیر وبلاگ : PAR 

[ شنبه 22 تير 1392برچسب:تنبیه,تقصیرات , غیر کتاب , artmis , ] [ 21:5 ] [ par ] [ ]
خسته شدم!

وای خدا!وقتی رزیدنت ایول 6 رو کامپیوتر نصب نشه،همین میشه دیگه....عین جنازه خسته و کوفته میوفتی!

گفتم چند تا فرول بذارم شاد شیم....فرول ترکیبی از فانتزی و تروله...گفتم یه وقت صاحبش (par)  نیاد سراغم...

اون وقت میگه:آرتمیس این چه ربطی به کتاب فانتزی داره؟بکشمت؟

در اون زمان :حالت من:بی تقصیر(بی تقصیر)

                  حالت پر:فریاد(فک کنم لازم به توضیح نداره!)

اشکال نداره دیگه چه کنم ؟به قول همدانی ها:ویلان بمانه!با او تک و طرحش!

اوه اوه جدی جدی دیگه کتک رو خوردم!

 

 

 

 

به ادامه ی مطلب رجوع کنید

 


ادامه مطلب
[ شنبه 22 تير 1392برچسب:فرول,ترول ,خنده دار, پست غیر کتابی ,, ] [ 17:0 ] [ Artmis ] [ ]
تا به حال اسم دن براون و راز داوینچی به گوشتون خورده؟

دن براون نویسنده آمریکایی کتاب‌های ژانر پرهیجان است که برای کتاب جنجالی و پرفروش خود «رمز داوینچی» در سال ۲۰۰۳ میلادی به شهرت زیادی در سراسر جهان رسید.

 

 

براون نویسنده جنجالی و محبوب آمریکایی این روزها دست روی جنجالی ترین مسأله گذاشته‌است، مذهب.براون جزو آن دسته از نویسندگانی است که به ادبیات پلیسی نگاهی تازه دارد. ادبیاتی مبتنی بر روانشناسی که در عین حال به تاریخ هم تکیه می‌زند و پر است از رگ و ریشه‌های پلیسی.او تابحال در مورد این‌که مسیحی است و یا آتئیست، اظهار نظری نکرده‌است. بسیاری از شخصیت‌های محبوب و برتر دنیا همچون مل گیبسون، دن براون، ژان پل دوم و… همگی به طریقی با مذهب گره خورده‌اند، حالا چه در قبول و چه در رد آن.

 

 

 

 

شاید اگر دن براون تنها در این رمان یک معمای پلیسی و تاریخی را مطرح می کرد، هرگز به این فروش دست نمی‌یافت و حالا صدرنشین جدول فروش نبود. او همه را سحر کرده‌است، براون در «رمز داوینچی» تاریخ و مسیحیت را رمزشناسی می‌کند و دست روی باورهای دینی گذاشته‌است. دن براون به شدت اصرار دارد اینرمان را مبنی بر واقعیت مطرح کند و در کتیبه کتاب هم به این مسأله اشاره کرده و نوشته‌است: «همه شرح جزئیات آثار هنری و معماری و مذهبی مبتنی بر اسناد واقعی است و داستان بر اساس رگه‌هایی از واقعیت به این نقطه رسیده‌است.» البته از میان اساتید نشانه‌شناسی و تاریخ شناسان کسی صحت حرفهای دن براون را رد نکرده‌است، البته تأییدی هم صورت نگرفته‌است.

داستان از آنجایی آغاز می‌شود که رابرت لانگدون استاد نشانه‌شناسی دانشگاه هاروارد، دیروقت به پاریس می‌رسد و یک پیغام رمزگونه دریافت می‌کند که به نوعی با جام مقدس در ارتباط است. رئیس موزه لوور به قتل رسیده‌است و در کنار نعش او با خونش ردیف رمزهایی به جا مانده‌است که نشان از یک پیام سری دارد. «لنگدان» و پلیس بخش رمزشناسی «سوفی» سر از موزه لوور در می‌آورند و شروع به رمزگشایی این نشانه‌ها می‌کنند و در کمال حیرت در می‌یابند که این علائم آنها را به آثار داوینچی می‌رساند. داستان پیش می‌رود و تاریخ شناس داستان متوجه می‌شود مقتول به فرقه مذهبی سری وابسته‌است. فرقه مذهبی که سالهاست به طور پنهانی فعالیت می‌کند و همه چیز به رازی در محل جام مقدس مربوط می‌شود. همه اینهاست که داستان را پرپیچ و خم و جذاب تر جلوه می‌دهد. دن براون خواننده را به سمت و سوی فرقه رومن کاتولیک می‌رساند که حقیقت مهمی را لاپوشانی کرده‌اند.

«نویسنده برای نمک بیشتر داستان زن و مرد محقق را هم جزو مظنونین قرار می‌دهد و درست در روزهایی که آن‌ها سراسر اروپا را زیر پا می‌گذارند تا رمز را بگشایند و به نوعی حقیقت را دریابند و در عین حال تحت تعقیب پلیس هستند و از سوی دیگر اعضای فرقه رومن کاتولیک هم در صدد قتل این دو هستند.» دون براون پرده از رازی برداشته‌است که سال‌ها به شکل شایعه در میان تاریخ شناسان مطرح بود، اما هیچ کس نمی‌توانست پرده از این راز بردارد...

آثار معروف او عبارتند از:

  • ۱- قلعه‌ی دیجیتال (۱۹۹۸)
  • ۲- شیاطین و فرشتگان (۲۰۰۰)
  • ۳- نقطه‌ی فریب (۲۰۰۱)
  • ۴- رمز داوینچی (۲۰۰۳)
  • ۵- نماد گم‌شده (۲۰۰۹)
  • ۶- جهنم (۲۰۱۳)

باید اضافه کنم که  کتاب های فرشتگان و شیاطین ،راز داوینچی، نماد گذشته و جهنم همه دنباله همدیگه و یک سری هستند که  قهرمان اصلی آن ها رابرت لنگدان هست و به اون سری رابرت لنگدان هم میگن.به همین ترتیبی که اشاره کردم.

در مورد بقیه آثار نگران نباشید ...به زودی.....البته یک شرط داره:با نظراتتون از ما استقبال کنید.

این هم لینک دانلود کتاب راز داوینچی برای شما:

http://www.98ia.com/News-file-article-sid-110.html

اینم چند عکس از خود دن براون،کتاباش و فیلم کد داوینچی

 

 

صبر کن اول برو ادامه ی مطلب

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 22 تير 1392برچسب:دن براون,راز داوینچی,کتاب ,کاراگاهی ,فانتزی , ] [ 12:12 ] [ Artmis ] [ ]
سلامی دوباره

سلام....من یک سلام دوباره از طرف وبلاگ و یک سلام جدید از طرف خودم رو براتون دارم...باید بگم من هم به جمع نویسندگان این وبلاگ اضافه شدم و از این به بعد تلاشم این هست که بهترین پست ها رو براتون بذارم که مطالبش تکراری نباشه و شما هم خسته نشید.باید بگم من یک کرم کتاب و خوره ی بازی هستم.از این به بعد علاوه بر مطالب  کتاب های فانتزی از طرف par مطالب بازی ها و فیلم های جدید رو هم از طرف من دارید که یک وبلاگ تموم عیار رو برای شما تدارک ببنیم...با تعصب میگم قدم بچه های فرزانگان و علامه حلی روی چشم ما هست....به امید یک همکاری موفقیت آمیز *آرامزبان درازیچشمک

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:سلام ,artmis ,نویسنده ی جدید , کتاب ,خوره ی بازی, ] [ 23:8 ] [ Artmis ] [ ]
والیبال

می دونم این پست هیچ ربطی به کتاب نداره 

 

 

ولی 

 

 

 

تبریک می گم به تیم والیبال ایران وتمام ایرانیان عزیز 

 

 

امیدوارم تیم والیبال همیشه ببره 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:والیبال , غیر کتاب , تیم ,برد , تیم والیبال, ] [ 23:6 ] [ par ] [ ]
تولدت مبارک

سلام 

 

من یادم رفته بود 

 

امروز روز تولد دوست عزیزم  و عضو وبلاگ Artmis 

 

تولدت مبارک artmis جان 

 

 

2013-07-11

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:تولد , مبارک , ] [ 18:28 ] [ par ] [ ]
ارباب حلقه ها

ارباب حلقه‌ها رمانی خیال‌پردازی حماسی (high fantasy) به قلم ج. ر. ر. تالکین نویسنده، زبان شناس و استاد دانشگاه آکسفورد است. این داستان ادامه‌ای بر اثر پیشین تالکین با نام هابیت است که داستانی فانتزی است. این کتاب طی ۱۲ سال از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۹ که بیشتر آن در زمان جنگ جهانی دوم بوده نگارش شده است. اگرچه این کتاب دربین خوانندگان به شکل یک سه گانه جا افتاده است، اما در ابتدا بنا بود این اثر جلد اول کتاب سیلماریلیون باشد که نویسنده به دلایل اقتصادی تصمیم به حذف جلد دوم گرفت و کتاب ارباب حلقه‌ها را در سال ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۵ در سه جلد منتشر کرد. از آن زمان تا کنون کتاب ارباب حلقه‌ها بارها تجدید چاپ شده و به زبان‌های زیادی ترجمه شده است، و اینک یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین کتاب‌های ادبیات در قرن ۲۱ به شمار می‌رود. ارباب حلقه‌ها در سال ۱۹۵۴ و ۱۹۵۵ در سه جلد - با عناوین یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه - چاپ شده‌است.

تا امروز دو تولید سینمایی بر مبنای این داستان انجام شده‌است که از میان آن دو، فیلم‌های سه‌گانه‌ای به کارگردانی پیتر جکسون شاخص‌تر هستند. این فیلم‌ها در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ به نمایش درآمدند.




بقیه در ادامه


ادامه مطلب
Percy Jackson: The sea of Monsters

سلام 

 

امروز براتون چندتا عکس از فیلم پرسی جکسون دو یا پرسی جکسون و دریای هیولا رو براتون گذاشتم 

 

 

امیدوارم خوشتون بیاد 

 

 

 

 

به ادامه ی مطلب رجوع کنید


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:پرسی, پرسی جکسون , غیلم , دریای هیولا , the sea of monsters, ] [ 10:49 ] [ par ] [ ]
کتاب .........

 

*** در ادامه ی مطلب چه چیزی انتظار شما را می کشد  ***


 

 

چه کتابی ؟ 


 

 

آیا هری پاتر ؟ 


 

 

ارباب حلقه ها ؟ 


 

 

نه ! 


 

 

به جای این که فکر کنید ...

 

 

 

به ادامه ی مطلب سری بزنید


ادامه مطلب

 سلام بچه ها 


اگه نظر نذارید براتون کتاب نمی ذارم ها !


آخه من گناه دارم 

یه خورده نظر بذارید 


بچه های گل فردا منتظر کلی کتاب باشید 

فعلا بای بای

[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:کتاب , نظر , ] [ 23:20 ] [ par ] [ ]
انتشارات آذرباد

 سلام 


الان جاش هست که از این ضرب المثل استفاده کنم


نو که اومد به بازار 

                  کهنه می شه دل آزار 


شاید بعضی هاتون این انتشارات رو بشناسید و ازش کتاب خریده باشید 

ولی می خوام معرفی اش کنم 


همون طور که می دونید کتابسرای تندیس بیشتر کتاب های معروف فانتزی رو ترجمه و چاپ می کرد مثل : هری پاتر ، پندراگن و ...

و در نمایشگاه کتاب گروه دمنتور همیشه در غرفه ی کتابسرای تندیس حضور داشتن 

اما امسال ....

گروه دمنتور در غرفه ی نشر آذرباد حضور داشتن

نشر آذرباد داره کتاب های روز دنیا رو ترجمه می کنه 

مثلا کتاب خلا ناگهانی ( کتاب جدید خانم جی کی رولینگ ) توسط این انتشارات ترجمه و چاپ شده .


کتاب های جدیدی که این انتشارات ترجمه کرده : 


1. خلا ناگهانی 

2. ناهمتا 

3. گذرگاه 

4. فرقه ی اسسین ها (جلد یک ) رنسانس

5 . فرقه ی اسسین ها (جلد دو ) پیوند برادری

6 . نغمه ی آتش و یخ ( جلد یک ) بازی تاج و تخت

7 . نغمه ی آتش و یخ (جلد دو ) بازی تاج و تخت


بهتون توصیه می کنم که اگه می خواین از این انتشارات کتاب بخرید ، اینترنتی بخرید . 


مرسی از توجهتون 

اینم سایت خرید اینترنتی SHOP.AZARBADPUB.IR

سلام

 سلام بچه ها 

خیلی ممنون از توجه زیادتون به وبلاگ 

مثلا اومدم پست معرفی کتاب گذاشتم 

زیرش نظر تبلیغاتی اومده 

خرید وی پی ان ، چت روم و .... همش تبلیغاتی بود 

و ممنون از دوست خوبم Artmis که تنها نظر مفید رو اون گذاشته 

ازت ممنونم 

ترو خدا نظر بدین 

[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:گله , کتاب , تبلیغات , نظر, ] [ 23:48 ] [ par ] [ ]
بارتیمیوس

 این رمان ترجمه شده اما پی دی افش نیست.تنها کتاب پی دی اف فارسی که دربارش وجود داره یک کتاب برای نقد و بررسی این رمانه.

 

ناتانیل پسر یازده ساله که از پنج سالگی نزد جادوگر متوسطی به نام آرتور اندروود کارآموزی کرده ، برای

گرفتن انتقام از جادوگر شرور، لاویس ، بارتیمیوس _ جن هزار ساله_ را احضار میکند .


 

لاویس ، زمانی که ناتانیل بچه بود ، او را جلوی دیگران تحقیر می کند . ناتانیل هم برای انتقام ، یکی از

قدرتمند ترین جن ها را احضار میکند.

 

اما زمانی که جن را می فرستد تا بزرگترین گنجینه ی لاویس را بدزدد ، در توفانی از جاسوسی ، قتل

وشورش گرفتار می شود.

 

سه گانه ی بارتیمیوس به یکی از پرفروش ترین و بهترین کتاب های امریکا تبدیل شد .

 

«طلسم سمرقند»، «چشم گولم» و «دروازه‌ی پتولمی» نام‌های این مجموعه‌ی سه‌جلدی هستند.

 

دانلود هر سه کتاب به انگلیسی

 

عکس کتاب ها در ادامه 


ادامه مطلب
درخواست کتاب

 سلام 

اگه کتاب خاصی می خواین که راجع بهش توضیح بدم یا لینک دانلودش رو قرار بدم 

تو قسمت نظرات این تاپیک اسم کتاب رو بنویسید 

لینک دانلودش زیر سنگ هم باشه پیدا میکنم 

[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:کتاب درخواستی, ] [ 21:20 ] [ par ] [ ]
مرکز امانت کتاب

 سلام 


بچه های کتابخون همدان 

تازگی ها یه مرکز امانت کتاب تو برج پاستور ، طبقه 11 ، واحد 1 باز شده 


جاش کوچیکه ولی کتاب های خیلی خوبی داره 

مخصوصا کتاب های فانتزی 

حتما سر بزنید 

شرایط عضویتش هم اینه که 4 هزار تومن ازتون میگیره 

هر کتابم شبی 250 تومن حساب می کنه 

جای خیلی خوبیه 

[ شنبه 8 تير 1392برچسب:کتاب , امانت , همدان, ] [ 14:1 ] [ par ] [ ]
فراخوان

 مي دونم يه خورده براي اين كار ديره ولي به هر حال بايد بزارمش

   فراخوان وبگاه افسانه ها براي داستان نويسي 

      داستان ها مي توانند فانتزي ، ژانر وحشت و ... باشند 

         به منظور ترويج ادبيات گمانه زن 

 

 

[ جمعه 7 تير 1392برچسب:, ] [ 11:30 ] [ par ] [ ]
فرقه ي اسسين ها

 درود.

به نقل از انتشارات آذرباد: سری بازی فرقه‌ی اساسین ها (Assassins Creed) از همان ابتدا تا کنون یکی از پرطرفدارترین بازی های نسل جدید بوده‌اند. داستان عمیق آن‌ها و تطبیق واقع‌گرایانه داستان با اتفاقات دنیای واقعی باعث شد داستان این بازی به یکی از مهم‌ترین‌ها در نوع خود بدل شود. 

به دلیل عمیق بودن داستان، آقای Oliver Bowden تاکنون پنج جلد از داستان این بازی را نوشته است که هر یک داستان را بسط می دهند. کتابی که مشاهده می کنید داستان نسخه ی دوم بازی و شخصیت اتزیو را روایت می کند. 

مرد جوانی که خانواده‌اش مورد خیانت گروهی از خانواده‌های قدرتمند ایتالیا قرار گرفته است...

متن کامل به همراه جزئیات و لینک خرید کتاب با تخفیف در ادامه. 


ادامه مطلب
[ جمعه 7 تير 1392برچسب:فرقه , اسسين ها , assessin creed , افسانه ها, ] [ 10:52 ] [ par ] [ ]
پرسی جکسون

 نویسنده: 

 


 

 

پرسی جکسون و خدایان یونان سری رمان هایی در ژانر فانتزی- ماجراجویی می باشد که توسط ریک ریوردان نوشته

شده است این مجموعه شامل 5 رمان می باشد که همگی در ارتباط با خدایان یونان (یا همان الهه های یونان)میباشد.

 

این مجموعه جز پرفروشترین کتاب های نوجوان طی مدت134 هفته بوده است .(نیویرک تایمز .9 فوریه 2010)

 

 

 
 

اسامی کتاب ها به ترتیب شامل :

 

 

 
 

 

1. پرسی جکسون و خدایان یونان : دزد آذرخش

 

 
 

 

2. پرسی جکسون و خدایان یونان : دریای هیولاها.

 

 
 

3. پرسی جکسون و خدایان یونان: نفرین تیتان(تایتان :نسل قبل از خدایان طبق افسانه هایه یونانی )

 

 

 
 

4. پرسی جکسون و خدایان یونان :نبرد لابیرینت ( لابیرنت : هزارتو ی شاه مینوس طبق افسانه های یونان)

 

 

 
 

5. پرسی جکسون و خدایان یونان : آخرین المپی

 

 

 
 

میباشد که در طول سال های 2005 تا 2009 منتشر شده است .

 

 

 
 

اولین فیلم از این سری به نام دزد آذرخش توسط کمپانی فاکس قرن بیستم و به کارگردانی کریس کلمبوس کارگردانی

 
که همه او را به وفاداری اقتباس از کتاب ها میشناسند ساخته شده است . بودجه این فیلم 95 ملیون دلار بود و در
 
رتبه سوم تا به اینجای کار 38 میلیون دلار فروش داشته است. ( بدیهی است که جایگاه آن متغیر است) مدت زمان این
 
فیلم 120 دقیقه می باشد و در کانادا وآمریکا فیلم برداری شده است .
 

 

 
 

موضوع داستان :

 

 

 
 

این فیلم داستان پسر نوجوانی بنام پرسی جکسون ( لوگان لرمن) است که توانایهای بالقوه ای دارد، برای مثال او می

 
تواند مدت 7 دقیقه زیر آب بماند و در تمام درسهای دبیرستان بجز اسطوره شناسی یونان موفق است تا اینکه پس از
 
بازدید از یک موزه یونانی و گم شدن مادرش و گم شدن عصای زئوس که او را مسبب این جریان میدانند. کشف می کند
 
که او از نسل خدایان یونان باستان است و همین باعث رخ دادن جنگی عظیم میان خدایان می گردد و …
 

 

 
 

تحلیل های فیلم :

 

 

 
 

این فیلم بسیار از عنصرهای موجود در مجموعه های هری پاتر بهره برده است به طوری که اگر شما نام کلمبوس و یا

 
هری پاتر را در اول تریلر نبینید به راحتی به شباهت های میان این دو پی خواهید برد اما همین شباهت سبب شده که
 
تمامی منتقدین به مقایسه آن با هری پاتر و ارباب حلقه ها بپردازند و از جمله ضعف هایی که به این فیلم می گیرند
 
مناسب نبودن موضوع و کشش نداشتن آن برای رده سنی نوجوانان وکودکان به طوری که پس از گذشت زمانی سبب
 
خستگی میشود , هرچند که درجه فیلم P.G می باشد و همین ضعف ها سبب شده در سایت IMBDرتبه 6.3 بگیرد .
 
البته بسیاری نیز به تمجید از این فیلم پرداختند ,این فیلم همچنین از جلوه های ویژه زیادی بهره برده است.
 

 

 
 

به طور کلی این فیلم برای طرفدارن سری های فانتزی باید جذاب باشد مخوصا اینکه کارگردان نوستالژیک ما کلمبوس آن را ساخته است 

 

 

 


 

 

 

لینک دانلود کتاب ها و عکس ها در ادامه 

 

 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:پرسی , جکسون , قهرمانان المپ , کتاب ,دزد آذرخش, ] [ 19:32 ] [ par ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه