تنبیه if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات"; if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید"; if ( intCount==1) strResult="یک نظر"; if ( intCount>1) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

***کتاب های فانتزی ***

هر کتاب تخیلی که بخوای

تنبیه

خب خب خب .....مرددمرددمردد

 

آرتمیس جان میدونی که مدیر وبلاگ منم 

 

 

ایندفعه از سر تقصیراتت می گذرم و میذارم این پست خنده دار رو بذاری 

 

 

ولی اگه یک بار دیگه پست غیر کتابی بذاری......

 

از جمع نویسندگان وبلاگ  حذف میشی

 

 

شوخی هم ندارم

 

 

به پرسپولیس هم توهین نکن

 

 

بععععععععععله

 

مدیر وبلاگ : PAR 



نظرات شما عزیزان:

artmis
ساعت21:56---22 تير 1392
در ضمن باید بگم پست به شدت ویرایش شده






من به پرسپولیس اهانت کردم؟نه به خدا!







پاسخ:پ ن پ




پرسپولیس همیشه قهرمانه !!

پاسخ:استقلال سرور پرسپولیس
پاسخ:نه پرسپولیس سرور استفلال
پاسخ:پرسپولیس سوراخ
پاسخ:استقلال سوراخ سوراخ
پاسخ:پرسپولیس لنگی


artmis
ساعت21:53---22 تير 1392
هی!دیدین بهتون گفتم!حالا باز این دفعه خدا رحم کرد.دیگه چیکار کنم؟ پدر این فداکاری بسوزه!
پاسخ:باشه

حالا زانوی غم بغل نگیر

پاسخ:من؟من زانوی غم بغل بگیرم؟از معجزاته!
پاسخ:از شکلک های زیبات معلومه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 تير 1392برچسب:تنبیه,تقصیرات , غیر کتاب , artmis , ] [ 21:5 ] [ par ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه